Mår "bra" nu

Hej allihopa. Idag har jag mått bra hela dagen så jag åkte o gymma vid typ halv 8.
Med Challe. När jag kome hem så kollade jag på en film, vilket jag inte gör så ofta.
Men det var en kompis som tyckte jag skulle kolla på den. (mina nämaste vänner kan förstå varför).
Magic Mike. Det är en film om typ mans strippor xD. Med skådisar som Channing Tatum och Alex Pettyfer.
Ganska bra film enligt mig, men det får typ 3/5!
Lite halv bra sådär :P
Imorgon blir det Engelska prov vilket jag inte pluggat ett piss till...
Så jag nu ska jag göra det sen sova. Nu när jag inte är sjuk längre så finns det andra grejer som får mig att må lite  dåligt. Men aja, godnatt! 
 





ª Ida

Du vet att det bara är att höra av dig! <3

2013-02-07 ª 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback