Godnatt ! :*

Har försökt bloggat tidigare men det blev något fel så kunde inte logga in med mobilen...
Men skol-dagen gick bra. Hade media och gjorde lite på min portfolio. 
När vi slutade så gick jag och madde till gymmet där vi gymmade ben. Jag tog en dusch där sen gick jag hem, var as stressad för hade 50 minuter på mig att gå hem, äta middag och sedan vara vid kyrkan innan de 50 minuterna hade gått! xD Men jag hann. 
Konfirmationen var chill. Jag var as nervös över att vi skulle prata, alal assistenter skulle säga sitt namn, när de konfirmerades och vad man tyckte var roligaste med sitt konfa år, men det gick bra :)
Sen vara mässa, sen skula alla tända ljus. Gissa vilka som gick? Jo endas assistenter (till att börja med).
Kände hur alla tittade på mig! xD Men sen vågade konfirmaderna och jag tror nog alla tände ett ljus! :P 
Sen glömde de att informera om kuben så alla gick hem medans assistenteran var kvar på kuben! xD 
Men nu ska jag sova fast jag börjar 11:40 imorrn ;)
Godnatt ! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback