Bilduppgiften klar

Idag vart jag/vi klara med bild uppgiften.
Jag vet inte om ni kommer ihåg men såhär ville vi att det skulle bli:
Min grund:
.
.
Såhär ser det ut idag:
.
.
Det var väldigt svårt att göra dem/den, att linda gipset rätt o sådär, men vi hoppas på MVG ;)

.
Som jag sa så gymmade jag med Challe.
Vi körde ben, får hoppas att jag inte får en massa sendrag o sånt som jag fick förra gången när jag körde ben!
Nu ska jag gå till sängs, imorrn är en ny dag och jag HOPPAS den blir lika fin som denna dag :)
Godnatt! ")





Ida svarar: dom var verkligen suuupergoda också :D!

Receptet är dock "veganrecept". (eftersom familjen jag bor hos är veganer så använder de lite komplicerade ingridienser. Plus att receptet är på engelska. Men här har du receptet iallafall :D



http://vegweb.com/index.php?topic=6391.0

2012-05-22 ª 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback