Sommarjobb dag 8

Idag var vi nere på stan men alla barn utom dem som gick i förskoleklass.
Så mina favvosar var alltså kvar i skolan.
Det har blivit så bara för att jag har vart mest med dom! :)
Först kollade vi lite när ett gäbg utklädda personer sjung. Sedan åt vi glass :)
Efter det byggde barnen båtar, då satt jag och Cassandrra på sidan och hjälpte till lite ;) 
Det är hon på bilden över för den som undrar :)
Vi kom tillbaks till fritidset klockan halv 3, vi slutar ju 3.
"fröknarna" sa till oss att vi fick gå hem men varken jag eller Cassandra ville det ;) 
Vi var kvar till 20 över 3 istället ;)
Barnen ville inte att vi skulle gå och killen (han som gav halsbandet) började gråta o ba:
Snälla gå inte, men till sist kunde vi gå i allafall. 
Han är min lille bror ;) <3
.
Alltså det här är inte bra, jag fäster mig för mycket vid barnen.
Jag kommer inte kunna gå där ifrån näste fredag :'( 
Kommer typ börja gråta ... 
.
När jag hade slutat åkte jag ner på stan med Sabina och Alva, jag åt langos och vi åkte en karusell ;)
.
När vi hade cyklat hem till Sabina så kom Hennes pappa Peter och hennes bror hem så då åkte jag med dom ner på stan igen ;) 
Dom bjöd mig på belgisk våffla och så köpte jag även mandlar :) 
Sen åkte vi hem :) 
Ska dit på lördag igen och då funderar vi på att åka den hära ;) 
Och med den här bilden säger jag godnatt! :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback