Sommarjobb dag 2

Igår så var det en kille som nästan började gråta när jag skulle gå sen jag ba:
Men jag lovar att jag kommer imorrn, vi ses då!
Typ, sen gick jag för jag o Cassandra( den andra sommarjobbaren) hade stannat 20 minuter mer än vår arbetstid.
Sen imorse så hittade jag inte den killen så fick jag reda på att han var ledig.
Fick fett dåligt samvete...
Men annars var allt bra, försöker att inte favorisera barnen men vadå,
om det är ett barn som "går i mina fotspår" , hänger på mig o vill vara med mig.
Och sen finns det dom som inte äns sagt hej till mig än, då äre ju klart att man atomatisk favoriserar den som "är med en".
Hehe, gillar mina texter.
Efter jobbet så chillade jag i en liten stund, åt mat och sedan åkte jag o john ut o jag solade lite.
Sen åkte vi till Netto och John bjöd på glass.
-
Tänkte ladda upp lite bilder, men såklart. Just när jag ska göra det så är det något strul med uppladdnings saken -.-
Får bli en annan gång, godnatt.
Inte för att jag ska sova nu men jag tror jag inte ska blogga något mer nu.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback