Övernattningt hos Emme

Hajken vart lyckad trots det otroligt dåliga vädret & kalla nätterna.
Det var jätte mysigt o kul annars.
På första dagen gick jag o ett gäng personer iväg o hoppa studsmatta.
Den låg typ 2 km från lägret så så långt vare inte.
Sen satt man mest vid läger elden o mös.
Sen andra dagen paddlade vi o så lagade vi mat o mös .
Sen åkte vi hem på fredagen :)

Igår sov jag hos Emmelie med Amanda, o vill ni se bilder så är det bara att gå in på min fb ;) Amanda har lagt upp en massa:)
Vi gjorde inte så jätte mycket, på kvällen förutom att jag gick o åt pizza :)
Imorse vakande vi upp fixade i ordning oss sen fick jag o moni skjuts hem hit.
Så åkte jag mamma o john till en av pappa systrar, Kerstin.
Så åt vi jätte god mat o så hade hennes mat bakat en massa olika bakelser o kakor m.m.
Jätte smarrigt, nu chillar jag mest, får se om jag hittar på något ikväll med´n det känns som att jag kommer att spela lite sims ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback