Lägret

Jo det var jätte kul på lägret.
Och gud så otroligt sköna människor det var där! :D
Den första timmen så var jag typ forever alone, men tack vare Emma så kom jag snabbt in i gemenskapen.
Det var jätte mysigt och jag lärde känna en massa nya snälla personer.
Några utav dem fick jag med på bild ;)
Vi åkte där ifrån vid typ 3 så var hemma kanske 4. 
Då tjatade jag på mamma om att jag ville ha thai mat så det fick jag ;)
Sen har jag spelat lite sims o vart på chill humör.
Tog ett bad o sådär.
Nu sitter jag o chattar med Emma, Altea, Lina och Amanda.
Jag har fått lite " tjat " eller vad man ska kalla det om att jag borde göra ett video inlägg.
Så nu tänkte jag ta tag i saken o göra ett. Fast det blir kanske till helgen . Men om inte det så lovar jag er att göra ett någon gång under sommarlovet ;)
Men jag måste gå o lägga mig nu.
Så jag orkar upp imorrn, så godnatt mina kära läsare.





Hde grymt kul på assistent lägret. :) jag hittade min partner :) <3 haha, vi ses!

2012-06-07 ª 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback