Dagen, tårta och årets första dopp

.
Ja som nu ser så gjorde jag och Sabina en jordgubbs tårta som vart as god.
Sen efter det så gick jag och åt på Taormina med Amanda, Sabina och John.
Sen åkte Amanda hem. Jag, John, Sabina och Kevin gick hem till Kevin &  Sabina och åt tårta.
Efter det cyklade vi till fontänen.
Sen började vi köra vattenkrig så då när jag redan va helt blöt så hoppade jag i vattnet.
Men därifrån vi var då vare as svårt att klättra upp så dom andra ville inte .
Då åkte vi till bryggan lite längre bort och badade.
Sen hem, nu är jag barnvakt! ;)
Bara 1 vecka kvar med skola, 1 sista vecka på viksäng och sllra sista veckan någonsin utav 10 års grundskola...
Helt sjukt hur fort det har gått! :O
Nu ska jag lägga upp bilderna från igår sen vara social mot mina små barn ;)





snygg du är älskling!

2012-06-08 ª 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback