Lever farligt!

Det gick bra påvägen hem också :)
Eller jag överlevde i alla fall, jag hade kunnat dött för jag råkade somna :O
Så här var det, jag satt vaken o pigg först. Sen kom solen o dryga för mina ögon, så då blundade jag.
När jag började blunda var vi vid Hökåsen sen helt plötsligt så "vaknade" jag o vo hade hamnat på Skiljebo utanför Paganini.
Det hade kunnat gått jätte illa, men det gick bra! :)
När jag kommit hem så gick jag till Sabina, vi spelade Sims.
De bjöd mig på mat o efter det åt vi glass o kollade på en film.
Vid 10 gick jag hem.
Tänk att jag åkte motorcykel från typ 12 till klockan 5 bara för att hämta mina armband :P
Men de betyder as mycket för mig, jag höll ju nästan på o börja gråta bär jag inte hittade dom...
Imorgon ska jag ner på stan med Amanda o träffa Ida, om planerna inte ändras.
Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback