Chill-dag

Idag har varit en väldigt lugn dag. Jag satt mest vid datan, gick till Ica med Amanda och köpte gott.
Jag handlade åt mjölk och bröd åt mami&papi också.
Sen chillade jag o spelade igen ;)
Men mot kvällen, runt 6, så var jag med Amanda och Emmelie.
Vi ringde Oscar så vi drog ner till Max och åt mat!
Sen skulle Oscar dra då åkte vi till Lögalekparken o bara chillade.
Vi gjorde lite saker som man egentligen inte borde göra men vadå, vi hoppade bara studsmatta :P
 
 
Pilarna gjorde jag bara för att visa hur vi gick/vilken väg vi klättrade.
 





ª Moni

Haha vi ''hoppade bara studsmatta'' LOLLLLL

SV: Asså när man ätit lite av glassen så är såsgrejen större :P

2012-07-16 ª 00:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback