Bara omoget....

Det var en omogen liten f*tta  som busringde mig nyss.
Visst det är okej att göra "roliga" busringningar men annars är det fan bara omoget!...
Så här sa hon: Du låter fett bögig, är du bög eller? Jag ba: Nej det är jag inte. bla bla bla, RIGTIGT OMOGET!
& så kan jag säga till er som läser min blogg o kanske inte känner mig: nej jag är inte bög.
Jag har vart kär i tjejer flera gånger. Aldrig i en kille. SÅ NEJ!
O ni kanske undrar varför jag blir arg utav en sånn här sak, o det är bara för att i 7an så blev jag "mobbad".
Jag hörde sånna ord bakom min rygg flera gånger. Det har verkligen sänkt mitt självförtroende...
Det är bara omoget att hålla på så där!
Nu får ni inte tro att jag söker uppmärksamhet nu för det här är sant.
Och jag har typ bara berättat för mina närmsta kompisar så ni behöver ju inte prata med någon om att jag blev det
---------
Kom nyss hem efter att ha åkt skridkor.
Jag är rätt trött så tror jag går o lägger mig tidigt idag...
Jag har iaf haft det as kul idag :D Imorrn blir det att vara med Oscar, får se vad vi hittar på.
Någon som vill träffas?? Smsa mig :)
Nu ska jag facebook:a lite ;)





riktigt omoget!

ta inte åt dig av deras ord.både du och jag och alla dina sanna vänner vet att det inte är sant!

Va stark axel,vet att du kan,Kram!

2012-02-17 ª 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback