Alla hjärtans dag

Idag fick vi hamburgare till lunch i skolan! As gott :D
Jag slutade ca 14:50 med Ishockey.
Det var as kul bortsett från att jag inte fick göra mål...
Och att Lillen (läraren) Hjälpte mitt motståndar lag, men vi vann iaf (y)
Ibland gillar jag att gå på idrotts skola , det lär ni inte höra igen ;) Haha
Mamma hade glömt bort att hon skulle hämta mig så fick vänta några minnuter innan hon kom.
Väl hemme så tränade jag lite. Sen kom Oscar o vi gick ut o åkte skridskor :)
Sen blev det att ta en promenad med hunden , efter det duschade jag.
-
Ännu en kväll då jag inte är trött alls... Men mpste försöka sova! Imorrn är ju min "börja tidigare en vanligt dag"...
Men nu ska jag borsta tänderna sen ta en "date" med kudden,
bara för att jag är så forever alone på alla hjärtans dag ;)
Helt okej att komma hem till det här ;)
Mötte pontus på planen så snackade lite med han också.
.
.
.
.
Godnatt alla läsare, hoppas ni alla har haft en bra alla hjärtans dag! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback