Bra start på helgen

Jävligt chill kväll på gården med vänner! 
Gick dit med Amanda o Daniel, vi DJ:a typ hela tiden. Sen kom Maja och Alice o massa andra.
Sen Gick jag o Maja och hämtade Moa och Rebecka.
Jag bakade värsta maga pepparkakan som jag gick runt o knaprade på sen.
Dansade och chillade runt hela kvällen.
Sen när jag kom hem så gick jag ut med hunden tillsammans med Amanda och Daniel.
När jag kom in gick jag in till John  med hans present och sjöng. Vem pallar göra det på morgonen när man kan göra det på natten liksom :P
Men iaf, as bra kväll och nu kommer jag väl att somna o sova så skönt hela natten! ÄLSKADE HELG <3





ª senny

vem e de som e söt här egentligen?

2012-12-08 ª 11:08:04
ª Senny

:P

2012-12-08 ª 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback