Stan med moni och Emmelie

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag hann inte.
Det var kul att träffa nya klassen! jag var jätte nervös i bussen men allt gick bra.
De verkade schysta så jag ska nog överleva! :) 
Efter skolan (klockan 2 ) så  gick jag in till stan o var med Lina och Amanda.
Vi åt på donken. Och gick runt på stan ganska länge.
Sen hem och väl hemma så skulle jag vara barnvakt. Så jag hann inte göra så mycket annat.
Vi var ute o fotade på kvällen med Fanny. Så vare ju Klara, My, Elsa och John också.
Idag åkte jag ner på stan med Emmelie och Amanda. Vi gick omkring. 
Jag köpte en bok och "strykar pennor". 
Sen åt jag och Emmelie på spicy hot.
Så är den uppdelad. Jag kommer att behöva skrivbok i Historia, Svenska, Engelska och Matte o det var as bra för den sista pappers saken var rutiga så då betyder det att jag ska ha matten där i ;)
Gör ett till inlägg med alla bilder från Igår o sådär (y)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback