melike

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt.
Började med att plugga från 12 till halv 5, sen hem o så mötte jag Ella o Lina som skulle fika.
Så då gick jag upp till Lina o drack kaffe. Som jag inte gillar o fick hälla ut allt sen xD
Förlåt för slöset Lina!
Sen så frågade jag Charlie om vi skulle gymma men han hade gymmat redan så idag blev det ingen gymning...
Jag var riktigt sugen på att gymma också -.-.
Sen åt jag, kollade på tv o tog det lugnt, gick ut med hunden o sen åkte jag med Charlie till Ica maxi.
Kom nyss hem.
Men imorrn och på torsdag så får jag se till att gymma iaf!... :D
Just nu är John inne i duschen men sen ska jag ta ett bad o sedan kolla på Den sista dokusåpan :D
Kanske ska skypa med Lovisa innan det också :P Godnatt hunnenini ;)





ª Lina

HAHA det gör inget,bra att du smaka iaf ;)

2012-04-04 ª 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback