-Don´t trust anyone...

Bilder från igår! :)
.    Råttungarna från igår,
Tycker dom är vidriga men ändå så tycker jag synd om dom!
.
.
Det var dom!
Idag vaknade jag & fixade mig, sen kom pontus hit!
Vi drog till Storängsskolan sen, till han, sen till Netto.
Jag köpte en Energi dricka & en havreboll!
Sen drog vi ner till stan, där träffade vi först
Amanda, Lollo, Filippa & destiny.
Vi var med dom i typ 1 h.
Sen ringde jag klara&ellen, visste att dom var på stan.
Då träffade vi dom (jag&pontus), vi åt på donken & gick runt lite! :)
Sen drog vi hem & var med Ella, Ida & Benny :)
Vi satt o loda i storängsskolan!
Sen skulle jag hem så var Nettan&Fanny här(Idas mamma o syster).
Sen kom Ida också hit!
Så vi hade typ lördagsmys med chips&dipp (Y)
Sen sminkade jag lite sår på Fanny&Ida.
.
På Måndag äre halloween, någon som ska på någon halloween-fest? :)
.
.
Tack för dagen alla bästa! :)
Nu ska jag lugna ner o kolla på tv, godnatt :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback