-

Jag har alltid svårt med rubriken ;),
Det var kul på hamnen, medans amanda tog bilder så matade jag änderna.
Sen kom det typ massa måsar o snodde brödet av änderna haha...
Men sen gjorde vi typ en liten mina film... Kuligt!
På vägen hem så åkte vi förbi gården o båda ba ska vi gå in så va vi där tills nyss,
det var verkligen jätte länge sen vi var där.
Många minnen därifrån eftersom att vi var där typ 5 dar i veckan i årskurs 4 till 6 haha ;)
Men här kommerlite bilder från dager dårå :)
.
.
.
Så här såg det ut när vi kom...
.
.
.
40 minuter senare , haha snacka om att det blir mörkt snabbt ;)
.
.
.
Jag mata änderna ... haha
.
.
.
Ser ni i bakgrunden... Jävla mås fåglar haha ;)
.
.
.
Gården bjöd på Linssoppa och bröd :), för er som iinte vet vad "gården" är, så är det en fritidsgård
där man kan typ hänga med kompisar, spela pingis, spela biljard o mer :)
.
.
.
Amanda :)
.
.
.
Vi träffa esti på gården så vi var med henne där :)
.
.
.
Förlåt att det vlir snea bilder... Anna, sally o Ella snacka vi med också, Feli var där ett tag också men hon drog rätt tidigt.
.
.
.
Värsta zombien ;), nej men seriöst ofta inte läskig bild ;)
Nu ska jag kolla tv, godnatt.
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





hon den där Amanda verkar vara sjukt roliggggg!!!!!!!!

2011-10-04 ª 15:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback