Dagen

Kollade nyss på Waterwörld, det skulle vara fett kul att vara med i det ju ! :)
Idag har det blivit att vara med Klara & Emmy & victor & oscar & john, heheh många "&" tecken ;)
Vi var ute sen hemma hos mig!
.
Vill bara hälsa att det är kul att få kommentarer! :D
Jag tänker på om jag skulle ha en grågestund, vad tycker ni? :)
.
Nu ska jag borsta tänderna & kanske läsa lite "I taket lyser stjärnorna",
vi läser på svenska lektionerna just nu! Det är skönt!
Så kommer ni typ få läs läxa o så!
Ganska så mycket skönare än "jobb" läxa om ni fattar vad jag menar.
Får se vad morgon dagen bjuder på!
Jag känner mig skit trött så funderar på om jag börjar bli lite smått sjuk! :( Inte kul..
.
Bjuder på en bild, inte en ny men ändå!
Hehe, jätte snabbt redigerad(alltså dåligt)
Men nu ska jag da hejdå&godnatt





Asså är den boken bra, för vi ska också börja läsa på några lektioner och då hadejag tänkt läsa den men visste inte om den va bra eller inte, så är den bra? Haha random fråga men aa :P Söt btw axel <3

2011-11-08 ª 09:42:57

ofta vi läser också den på svenskan och ska få läxa till:P

2011-11-08 ª 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback