kladdkaka! :D

Den fin fina kladdkakan!
Min dekoration! ;)
Jag ska försöka ta fler bilder varje dag för jag vett att dem flesta inte orkar läsa igenom
mina långa texter om mina dagar!
Eller det blir ju lite lång tråkigt! :)
Idag gick jag hem från skolan, nu har jag halsbränna! :(
Men iaf imorrn blir det ingen skola! ...
Känner mig inte fit for fight!
Bättre att jag tar det lugnt imorrn & kommer på julavlutningen på torsdag! :)
Man måste tänka steget längre (Y).
Sen blir det att åka ner på stan & träffa ett par saknade flickor!
Malin Bredin & Emelie Gidlöf! :)
Eller om allt går "enligt mina planer! :P
Så det ska bli awesome! :)
Skas sova nu, godnatt ! :)<3





OMG Axel du är ju helt enkelt helt AWESOME! Hur lyckas man göra en så fin kladdkaka?? :O

2011-12-21 ª 06:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback