flytt nr 3

Idag flyttade jag ut ifrån Charlies lägenhet och in till några nära vänner till familjen. 
Ska bo i deras gästrum nere i källaren. Tror detta kommer att bli jätte bra! :) 
 Flytt nr 3 under loppet på 5 månader. Tog nyss en dusch och nu bara chillar jag.
  Poserar hejvilt här nere, hahahah ;) 
 
Jo alltså jag har ingen bra idé på vad jag ska blogga om/hur jag ska blogga så jag tänkte höra. 
Vad ska jag skriva om? Eller ska jag ens skriva? 
Ska jag bara hoppa in på samma sätt som jag gjorde förut och skriva om dagen+ bilder om jag tagit några? 

Åsikter? Någon? :) 
 
 





Du borde skriva om vad du har gjort, kanske dagens outfit eftersom du är så styilish *twerks* yEEEEEE

2013-11-05 ª 23:32:20

Tycker att du borde skriva om vad du göra, lägga upp typ bilder du fotat, sen även lägga upp videovloggar ibland, men framför allt.... Covers!! För du är en Gud på att sjunga;) puss!

2013-11-05 ª 23:49:06
ª xxxx

Tycker du borde twerka. du är ju bättre än Miley!!! twerktwerk Nej men okej du borde lägga upp bilder på när du äter jag älskar sånt

2013-11-08 ª 12:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback