Börjar tillfriskna

Senaste gången jag bloggade så berättade jag ju att jag fortfarande var sjuk.
I torsdags hade jag börjat mått en aning bättre men kunde knappt prata. 
Jag bestämde mig för att åka hem till mina föräldrar en dag tidigare. 
Så jag har varit i Torsåker hela helgen. Har haft det jätte skönt o bara slappnat av. (Och pluggat matte...)
Vill inte hem idag, men jag har ju inte mycket till val. För imorgon ska jag till skolan!
För att det här inlägget inte skulle bli allt för tråkigt så tog jag en runda men kameran i huset. 


Hehe, ja alltså helt random bilder men ändå! ;) 
På första bilden så kan ni se det som ska bli en bar och en hemmabio. 
Vi har provisoriskt satt upp bioduken och projektorn. Det ska såklart fixar iording där så småningom.
Men det finns viktigare saker som prioriterats före det.
 
Förlåt för dålig uppdatering denna vecka men orkade knappt ens öppna datorn om dagarna så!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback