Vad har jag gjort i helgen?

Jo, i fredags så var jag på gården och chillade. 
Och igår så gymmade jag med esti först och sedan åkte jag, emmsan och moni hem till Daniel.
Han har flyttat till en student lya :) Rätt chill!
Sen gick vi hela vägen från pettersberg till Bjurhovda. Så vi gick alltså från ena sidan av Västerås till andra. 
Måste varit typ 1 mil xD 
Vi bada jacuzzi och chillade. På morgonen så lagade vi mat plus att Amanda och Daniel gjorde en liten film ;)



Ursäkta min rap :$...

Deras kort-film:

 

Sen gick jag och Amanda hem. Jag lämnade bara mina saker sen åkte jag ner på stan och träffade Fanny.
För er som inte redan vet så har jag skaffat insta. Vilket jag använder rätt så ofta (kommer säkert tröttna snart)
Så om ni följer: AxelSderlund på Instagram så kommer ni enklare kunna hålla reda på vad jag sysslar med ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback