Goda vänner <3

Kom nyss hem från stan där jag träffade Ida Nerén och hennes vän. 
Som vanligt så hade vi as kul!
Vi käkade på Spicy och sen gick vi förbi Hemmakväll o köpte godis.
Seriöst,de var länge sen jag hade såhär kul. Tack för idag.


 
Kände att jag kunde unna mig lite godis. Det var länge sen jag åt det ! :)
Helgen har bara börjat! Imorgon ska jag på nå assistent skit. As onödig grejjsimoj.
Men man får göra det bästa utav det. 
Både Pappa och John ska iväg. Pappa till Torsåker och John till vänner.
Egentligen så vill jag också följa med John men jag kan inte eftersom att det är obligatoriskt imorrn. 
PÅ EN LÖRDAG LIKSOM... Lite drygt.
 
 
 





ª Ida

Nu kommer jag typ lite sent men tack för dagen världens bästa du! <3

2013-01-27 ª 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback