Oh-ee-yeah Flygplan Oh-ee-yoh Flygplan

Idag istället för matte lektion så fick vi gå på konsert. FYFAN va duktiga dem va! :D
Dem började med en barn låt som jag vart lite nostalgist när jag hörde. 
Men iaf, de ägde! Tur att matte läraren lät oss gå :D
Tänk att så duktiga elever går på skolan så kommer jag där liksom. 
Skämmigt!... 
 
 
I med att vi blev släppta så var vi tvungna att jobba ikapp det hemma tills imorrn.
Så när jag kom hem så gick jag till fritids men gick hem därifrån vid 4:a.
Pluggade , åt mat sen tog jag mig ett rejält bad med nå grej man har vi så blir vattnet färgat och "lenare" och en massa skum ;) Efter det så har jag spelat och lite sånt. Nu ska jag gå o lägga mig strax. Eller jag ligger redan xD
Får se när jag väljer att stänga ner datan och sova. 
Nu skaj ag inte skriva mer! Så godnatt ! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback