Patrik är du också arg?

 
Bi gjorde en liten film, NJUT! ;)
Sover ju hos Emmelie. 

Ska skriva dagen liten snabbt så om ni inte är intresserade utav en bibel text så läs inte dn här ;)
Började med att gå på e promenad med Amanda (fotade henne lite)
Vid 1 så gick jag till fritids och var där ett tag.
Vid typ 2 så gick jag till bussen och åkte till Kopparlundgymnasiet där Emme går.
Så kollade jag på en utställning om Raul Wallenberg.
Sen gick jag och Emme och köpte en present åt moni.
Sen åt jag på spicy.
Vi tog bussen till en affär i närheten av där Emmelie bor.
Köpte pizza-kit, cola, daimtårta, tårtljus, chips och chokladfingrar.
Sen gick vi o förberedde tills amanda kom vid 6.
Så gjorde vi pizza, chatroulettade sen efter kanske en h så fixade vi tårtan och sjung lite ;)
Nu har vi chillat och kollar just ni på yt klipp på tvn :) 
Ska nog snart sova tror jag :P Eller jag vette fan! Godnatt iaf!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback