Värsta olyckan !!!



Ja,  dagen började med att jag kte o köpte mat från sub-way. 
Åt hemma sen drog jag ut o mötte up Oscar. Vi cyklade till Netto så köpte han godis. 
Sen kollade vi på Alvin and the chipmunks på swefilmer.com 
Efter det så åkte vi till Max och trots att John har varit så dumm så fick han följa med. 
Så chillade vi vid rampen.
Efter det skulle Oscar hem, då åkte jag till Dovile och Moa.
Vi ba chillade sen skulle vi cykla till Ica.
Och mitt i farten så fastnade mitt och Doviles styren i varandra så vi var med om värsta vurpan.
Båda cyklarna och Dovile hamnade över mig så jag har värsta svid märkena på rumpan, knät och lite på axeln.
Dovila klarade sig utan en skråma men inte jag :( Ni vet sådana sår när huden skrapats bort så det inte blöder men det svider som fan!
Efter "olyckan" så träffade vi karolina och hennes kompisar. Sen gick jag hem med cykeln eftersom att det gjorde så ont :(
Men nu svider det inte så speciellt mycket längre :) Nu ska jag fixa mig för natten sen får vi se när jag kommer till sängs :) Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback