Var med Emmelie :D

Halluu.
Efter skolan så drog jag till Kopparlunds gymnasiet.
Drack varmchoklad med Emmelie.
Efter det så cyklade vi hem till mig. Fikade lite eftersom att mamma fyller år idag.
Sen ner till storängsskolan o var med Cassandra. Klockan 7 så drog jag till gymmet.
Så helt plötsligt så fick jag ett sms om att jag skulle komma ut. Sp jag gymmade klart den sista övningen så gick jag ut. Så var Dovile och Moa där så jag snackade lite med dem. Sen hem duschadeo nu sitter jag här.
Vi har inställd lektion imorgon så jag börjar 9:30 och slutar 10:50 :D  CHILL.
Så imorrn så ska jag dra till fritids vid 1 ( det är då de öppnar) Så kanske jag , om jag får för fritids fröknarna, äta mellis med dem :) HOPPAS HOPPAS ;)
Men nu ska jag sätta på mig en tröja sen snacka med Rebecka som är en kompis som har flyttat till Frankrike.
Imorrn ska jag ha med min kamera ut så att ni får lite bilder, känner att ni behöver en bild bomb ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback