Uppmuntra mig. Tack

Idag var det en hyffsat skön dag i skolan.
Vi hade media och jag fick mina adobe program.
Så nu har jag bl.a. Photoshop, bridge och indesign
När vi slutade så cyklade jag hem via fritidset. Var där i inte äns en timme.
Var hemma i någon timme sen gick jag på mässa.
Efter mässan så vare ungdomskväll, jag köpte toast, chillade och kramades ;)
Fast dagen avslutades inte så bra. Jag kände mig jätte utanför så jag gick ut och satt mig.
Så kom Karolina ut så då gick jag till henne o sa hejdå. Sen så gick jag hem.
Nu ska jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig. 
Känner mig inte på topp. Imorgon har vi coppertest vilket är ett konditions test. 
Mer vet jag typ inte men hoppas att det kommer att gå bra. Håll tummarna för mig!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback