tjillevippen

Fan va nice om man kunde göra så spm på Nils karlsson pyssling! xD
Bara bli liten för ett tag, typ leka i ett dock hus. Köra en radiostyrd bil med sig själv i ;) 
En massa saker som man skulle kunna göra då ju :P
-
En kompis som hos mig i natt. Vi var uppe till typ 4 sen somnade vi.
Vid klockan halv 12 så skulle vi till viksängs kyrkan som firade 100 år :D
Så jag hjälpte till att vakta hopp borgen, hjälpte till i fiske dammen. Och annat.
Sen vid mässan så behövde de hjälp med att typ vakta barn kören och då valde dom mig till det.
Eftersom att de visste att jag är ganska bra med barn.
Så jag var tvungen att gå in på ett led i en fullproppad kyrka, sätta mig o vakna. Gå ut ur den full proppade kykan sen senare gå in och sen ut igen.
Och så blyg som jag är så vart jag as pirrig , men allt gick så bra så.
Klockan halv 6 drog jag hem och åt mat.
Fast jag mådde ganska illa. Så ba kom spyan. Antar att jag hade ätit för mycket skit idag typ.
Sen duschade jag o sov i kanske 15 minuter i duschen. Hur lyckas man med det liskom? xD
Sen fick jag en överaskning av Amanda.
 Hennes super goda Sub-way kakor :D TACK AMANDA :*
Så goda. Nu mår jag bra igen :*
Här 4 bilder från typ alldeles nyss.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback