Skolfoto imorgon

Ja, det var jätte skönt med sov morgon.
Jag åt lunch och cyklade till skolan.
Hade 2 lektioner sen slutade jag ;)
Cyklade hem, pratade med mamma i kanske 2 minuter sen gick jag till fritids o hälsade på.
Kollade på Casper och sindy. Eller om den nu hette så. 
Hade Vendel o knät halva och Jokubas bredvid.
Sen andra halvan så hade jag Jokubas i knät.
Och helt plötsligt så kom Cassandra in. Så vi hade typ tänkt lika dant och gick o hälsade på.
Sen gick jag hem o så gick jag ut med hunden.
Satt o pratade med Cassandra på hennes gård i säkert en timme.
Sen nu är jag hemma. Har skol foto imorgon så jag måste gå upp as tidigt imorgon -.-
Men det blir nog bra, vet inte vad jag ska ha för kläder! Så ska välja det sen också! :P <3
Men godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback