Poetisk fin rubrik

Jag gick med Sara hem från skolan så att jag kunde ta mina kort till våran uppgift som vi har fårr i skolan.
Den handlar typ om "din väg till skolan", så jag tog kort på trafiklysena för det är en av de sakerna jag tänker på med mina väg. Det är ju så jävla drygt med 3/4 övergångsställen.
Det är egentligen 3 men den ena är i en sväng så man kan åka över föst typ halva sen vänta igen ...
Men aja, inge mer om det nu.
Efter det så åkte jag hem o väntade på mat. Men den tog längre tid än väntat så jag åkte till björnön o sprang milen.
Nja inte riktigt men jag sprang femman i alla fall :)
Sen efter det att jag hade duschat så gick jag hem til Dovile, de bjöd på mat där sen läste jag godnatt saga för Adrian ( Doviles lillebror )
Nu ska jag bara borsta tänderna sen tänker jag faktiskt sova! :) <3
Så godnatt !! <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback