Nya plagg

Engelska provet idag gick väl inte sådär jätte bra, men det gick inte ett dupp dåligt heller :)
G/E får jag i alla fall. Vi fick äntligen våra skydd till datorerna idag också, äntligen liksom.
Efter skolan så gick jag med Sara till stan, då gick jag till synoptik där jag skulle göra synundersökningen till körkortsaken.
Nu är det bara att skicka in sen efter ett tag kan jag övningsköra. 
Efter det så mötte jag upp Dovile och Moa. Jag fick mitt studiebidrag av mamma idag oställer för imorrn så jag köpte nya byxor och en vit t-shirt :)
Efter stan så cyklade vi hem till Dovile , chillade där hemma sen bjöd de mig på as god mat. 
Det var något fint kött med potatisklyftor. Och sen typ mozarilla och tomat sak.
Nu ligger jag och skypar med Rebecka och Sofie (y)
Ska strax göra iordning mig för natten.
 





Sofia*<3

2012-09-27 ª 22:09:34

Byxorna va as snygga! :)

Svar: Tack Sara !! :)
Axel Söderlund

2012-09-28 ª 20:24:04

Snygg blogg! ;)

2012-09-29 ª 12:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback