morgon

Jag vaknade upp i Emmelies soffa. Det första jag hörde "ska vi gå upp" ? 
Hehe, ja ba: nja , vi sover ett tag till ;)
Men när vi hade vaknat till och ätit frukost så satt vi på en film.
Jag har glömt vad den hette men den var helt sjuk.
Handlande typ om att naziisterna överlevd i någon typ undervärld i över 60 år och hla tiden forskat och förberett sig för att göra typ comeback xD
Den var iaf helt sjuk ! :P
Efter filmen så satt jag mig på cykeln hem o snart ska jag äta lunch sen ska jag vara med Karolina :) <3
Vet inte vad vi ska hitta på.
Nu ska jag iaf chilla o lägga ut mina saker jag hade med till Emmelie.
Jag har as ont i nacken/huvet , vet inte vad det är!...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback