Min fina bakgrund

Bild 1. Jokubas från fritids. Bild 2 Dovile som är en jätte bra kompis. Bild 3 jag o Jokubas. Bild 4 Jag själv .   Bild 5 Oscar som är en bra kompis och min bror john. Bild 6 Cassandra som jag sommarjobbade med. Bild 7 Nikolas, jag och jokubas (barn från fritids) Bild 8 Oscar som är en bra kompis Bild 9 Karolina<3 Bild 10 Jokubas jag och Vendel (barn från fritids) Bild 11 Jokubas jag och Vendel fast skämt bild.

-

Jag hade inte fler bilder på andra kompisar. Det finns många fler. Som tex: Sabina, Amanda, Emmelie, Elin, Moa osv osv. Men jag har inga bilder på dem liksom! :)

Efter luchen så åkte jag till Karolina, vi bara tog det lugnt o sådär. Jag ska strax sova, imorrn måste jag plugga lite. Bara för att det ska kännas bättre sen  om läraren frågar om någon pluggat så kan jag säga: jag har ;)  Men aja, godnatt allesammans ! :) 

 





Detsamma! :D

Svar: Från vem, kan man ju undra ;)
Axel Söderlund

2012-09-26 ª 21:10:31

Asså det är helt sjukt att vi typ inte har några bilder på oss Axel? :o Bästa vänner och båda gillar att fota, vafan det går inte ihop?! XD <3

Svar: Jag har ingen på min nya dator bara. Jag gör ju mitt test och du har ju inte frågot om vi ska vara så :P <3
Axel Söderlund

2012-09-27 ª 19:36:43

oj hehe glämde skriva mitt namn x)

2012-10-02 ª 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback