MacBook Air, fotat Ella

Ja idag började vi med idrott och vi hade joggning.
Jag och en annan kille i klassen gjorde vårt bästa o joggade hela vägen.
Så det gick ju ganska fort. När vi väl kommer fram så ser jag hur idrottslärarn står o ler.
När vi kommer fram till henne så säger hon "ni måste ha fuskat" o typ började anklaga oss för att inte ha sprungit det som man skulle springa.
Set typ övertalade jag hon om att jag faktiskt hade sprungit hela. Så sa hon typ okej jag tror dig.
När jag har duschat och är klar så säger Alva i min klass att Lärarn sagt att jag och Tim som han heter hade fuskat och hade ått o sagt det till massa i klassen. Schyyyyst lärare eller vad säger nu???.... Fan va arg jag blev.
Sen hade vi lite media sen fick vi våra datorer.
Cyklade hem, lekte lite med datan sen var jag med Ella.
jag fotade lite "modell" bilder på henne. Jag är ganska nöjd iaf:)
Sen på kvällen så gick vi till gården och var med på typ någon tävling där jag och 3 andra vann :D 
Nu har jag suttut o redigerat bilderna så nu kommer dem upp! :)

Den första tyckte jag vart bra , och de andra två var också väldigt fina och de var dom som Ella vart nöjdast med också :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback