Lääääger

Lägret var as chill.
Vi lekte till mesta dels massa lekar så som flirtleken, fotleken, alla som..., pepparkaksgubben och värst av alla...
muffinman ;)
Men det r så jävla kul att skämma ut sig . Gemenskapen känner iaf jag har blivit as bra mellan de flesta.
De finns såklart dem som är "coola" o håller sig för sig själva och sen finns det ju dem som är ensamma o sådär. 
Eftersom att de inte skulle bli så ensamma så körde vi lekar så fort det vart hål i vårat schema.
På natten vare lite kämpigt med att få det stora killrummet att vara tysta men vadå liksom. Det hör ju till läger att ligga uppe o snacka på natten ;) Enligt mig iaf.
Sen fick jag höra av många utav konfirmanderna att jag är en av de 2 bästa assistenterna vilket säklart är as kul att höra :D
Så fort jag kom hem så typ sprang jag till duschen... Så jävla skönt att duscha efter en helg!
NU sitter jag och väntar på Spicy som Challe är o hämtar, fy fäääin va gött asså ;)
Senare så ska jag kanske träffa Dovile. För er som inte vet vem det är, det är en av mina bästakompisar <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback