Igår !!!

Dagen började inte så bra då jag försöv mig 1 timme, då var det bara att kasta i sig frukost o sedan gå o tigga skjuts till skolan.
Men klarade mig, kom i tid som vanligt.
Efter skolan så tog jag den fullproppade bussen hem. 
När jag kom hem så gick jag direkt till fritids, det var inte många barn där men Jokubas o typ 5 andra var där.
Då ville Jokubas gå in till blå gången o itta på något så det gjorde vi . Sen vid kanske kvart över 5 så hade vi suttit o ritat ett tag så kom hans pappa o hämtade honom.
Då satt jag kvar med en kille som heter Zain och ritade ett tag. Men vid halv 6 så gick jag hem för då var jag as hungrig.
Efter maten så satt jag o spelade och så kom My och Klara upp (mina barnvakts-barn).
Sen gymmade, duschade jag. Vid typ kvart i 0 så tog Challe med mig till Ica Maxi.
Jag köpte B&J och challe köpte typ godis o energi dricka.
Men nu ska jag sova. Imorrn vörjar vi med media, Yippiiiih :D
Godnatt/Godmorgon/Godag till er som tog er tid o läsa det här. Men för mig är det i iaf godnatt nu ! :) <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback