Igår dårå

Så nu är jag hemma och väntar på mat.
Mamam o pappa ska iväg ikväll ;)
Idag ska jag träffa Karolina sen ska jag antagligen träffa Dovile och Moa igen :)
Igår efter skolan så gick jag med Ida till Ica och så handlade jag åt mamma. 
Sen vid 1 så gick jag till fritids. Åt mellanmål och lekte med mina babys... (mina barn alltså)
Vid typ 3 kom Emmelie dit sen vid halv 4 så gick vi hem till mig. Saknar redan mina barn! :(
Vi typ kollade på film sen var vi ute med Dovile, Moa och Matilda. Tog rätt så många bilder som jag kan överföra senare för nu är maten här.
Vi cyklade till McDonald o sen var vi inne på pirat mini golfen o tog kort.
Sen påvägen hem så kom vi på att jag skulle sova hos Dovile så de gjorde jag. 
Men nu måste jag dra, pappa ropar . Keep calm i will blog u later!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback