Fritids och Karolina

Idag efter skolan så åkte jag direkt till fritidset.
Skulle bara säga hej eftersom att jag lovade barnen igår :*
När klockan var kanske kvart över tre jag ba men jag ska hem klockan 4.
Barnen ba: NEEEJ, du får aldrig gå.
Sen glömde jag bort tiden och klockan 20 över fyra så tittade jag klockan och såg hur mycket den var.
Sen jag ba: men jag måste gå dem ba NEEJ.
När klockan va nästan 5 så gick jag ändå.
Åt mat och cyklade o mötte Karolina.
Vi gick omkring o skogen och fotade hela tiden, as mysigt ;)
Efter det hem, chillade och tog ett bad.
Sen har jag ätit kvälls mat och bara kollat på tv och tagit det lugnt.
Bilderna från idag hamnade i ett inlägg under! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback