Förlåt för alla tråkiga texter...

Skol fotot idag gick nästan toppen.
Man vet ju aldrig föränn fotona kommer ner i brev lådan :P
Fast som Ida säger, jag lyckas ju alltid bli fin på bild. Håller inte med där Ida ;)
Efter skolfotot s¨hade vi historia och fick sluta klockan 11 :*
Så jag åkte ner på stan med Ida och 2 till från klassen (Jane och Matilda).
Så tog vi ågot litet på donken sen gick jag med Ida till Läkaren för att hämta ut en lapp.
Sen åkte jag hem, hälsade på fritids (idag igen, jaaaaa).
Då fick jag äta mellanmål där. 
Så lekte med dem till kanske 3.
Då gick jag hem och pluggade i ett tag.
Sen klockan halv 6 så träffade jag Karolina.
Vi satt o prata på ett vält träd över en bäck :*
Det var fett fint! :)
Sen gick vi o hjälpte till i kyrkan innan mässan. Efter mässan så låg  vi och kollade på Materix.(stavningen där...).
Sen gick jag hem vid halv 10.
Nu ska jag bara chilla tills det att jag ska sova. Så godnatt !
 





Matrix (:<3

2012-09-05 ª 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback