Ny header

Jag antar att ni kan se själva men skriver det ändå. Jag lekte lite i photoshop.
Blev inte så nöjd med hur högt upp header sitter ifrån rubrik bakgrundsfärgen men det ordnar sig väl hoppas jag.
Annars så gillar jag den, vad tycker ni? Kommentara gärna här, men såklart går det bra på fb, kik eller vilket som! :)
Imorse så försvann mitt internet o sådär pga att jag nått min spärr på abonnemanget. Men som tur är så byts det den nionde varje månad (alltså imorrn) så imorrn kan jav svara på sms igen ;) 
Kom nyss he från gymmet , nu tänkte jag försöka tunna ut mitt hår igen.
Det vart ju inte så lyckat förra gången men kanske det blir nu? xD Håll tummarna nu.





Jag tyckte headern blev jätte bra! :)

2012-10-09 ª 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback