Mästerkonditorn slår till

Jag var hemma i skolan idag. Jag hade glömt att plugga till engelska provet så nu har jag någon dag extra på mig. Hade jobbat jätte mycke före i matten och svenskan var iställt så jag missar ju inget annat speciellt heller :)
Så jag har sovt ut, gjort läxor, lagat och ätit lunch(pan pizza), kollat tv och nu så bakar jag. 
Ska ut med hunden nu och sen tror jag att jag ska passa på att städa mitt rum lite. Asså typ damma och damsuga lite. BÄddat sängen o lagt undan laddare, skräp o sånt gör ag ju alltid så.
Hehe, men nu ska jag ta ut sista plåten med kakor. 
Sen bara för att alla irriterade sig på mitt tidigare inlägg med rubriken "Mästerkocken slår till" Så månste jag bara retas.... Njut av rubriken :*
6 på varje plåt så som jag sa. Har en plåt kvar ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback