Ge mig sol

Cyklade samma gamla vanliga väg hem från skolan och tänkte som vanligt "någon dag så ska jag sola på det här solariumet!...
Så jag stannade o kollade in "Pris hmhm minuter blabla kronor 18 minuter 30 kronor osv" så jag kollade i plånkan och hade 30 kronor löst så jag gick in.
Stoppade in o körde så idag har jag solat solariumxD (HAAAAH, GGAAAAAY...  men ändå) .
Sen cyklade jag hem och chillade tills vi gick ner till Andreas som fyller år.
Så vi åt kladdtårta och sockerkaka, suuuper gott! :) 
Sen lekte jag med mina "barnvakts" barn. Heheh asså eftersom att jag har så många "barn" så måste jag ju typ dela upp dem så ni vet vilka jag menar ;)
Sen hem, trodde att vi skulle gymma men Challe  Emelie ba: Nej vi orkar inte. Så jag drog ut till Dovile där jag åt as god soppa ;) Sen chillade vi.
När jag kom hem sen så hade challe o emelie åkt o gymmat ändå. Man ba: AAAH, Tack då... xD
NU ska jag bara chilla o vara allmänt social. Godnatt :*  

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback