Allvarligt talat, nu svarar ni på frågan

Jag har börjat fundera... Är det verkligen kul att läsa en blogg där jag bara lägger ut massa långa texter. Funderar på om jag ska slute med det o börja ha bloggen lite mer som enbild blogg. Jag lägger upp när jag har tafit foton/ när jag haft med mig min kamera när jag ska någonstanns. För jag känner att det blir så många bibel texter (mycke text utan bilder) ...
Skriv hur ni tycker jag ska göra. Kan vara i chatten, här som en kommentar, eller vart so helst. Prata med mig irl eller vad som helst ! :) Tyck till, jag bloggar ju inte för min egen skull precis. Måste ju veta vad NI tycker!





eller så kortar du bara ner texterna och inte skrver i detalj vad du ät till frukost idag t.ex;);)

2012-10-05 ª 07:03:27

Du kan ju blanda, lägga upp texter med bilder. Det blir mycket roligare att läsa när det finns bilder med :) även om bilden kanske inte har något med texten att göra ;)

2012-10-05 ª 11:36:27

Tycker din blogg är bra men om du bara kortar ner på texterna lite så blir den ännu mer awesome :D

2012-10-05 ª 21:10:31

Hej! :) Jag tycker att din blogg är bra, och det är roligt att du har med ganska bilder! Jag tycker inte att du ska sluta skriva helt, men det hade varit ännu roligare att läsa om du hade haft med mer tankar och åsikter när du skriver, och ha några bilder till texterna! :)

2012-10-06 ª 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback