Stockholms resan del 1/2

Nu är jag tillbaka hemma efter en lång med jätte rolig dag i Stockholm. 
Jag gör två olika inlägg om dagen. Ena med text och andra med foton :)
Vi blev avsläppta på Tekniska Museet i Stockholm. Då gick vi direkt in i studion och fick en beskrivning på vad vi skulle göra.
Det var många deadlines och man skulle lära sig texten man själv skulle hittat på väldigt kort tid.
Men det var bara att köra och göra sitt bästa.
Jag var AS nervös så det gick inte så bra för mig. Jag stamamde as mycket och tappade orden några gånger.
När vi var klara (12 tiden) så åkte vi in till Stan och åt mat. Efter det så kollade vi på en utställning.
Tro den hette "around the world". 
Sen efter den hade vi fritid i kanske en timme sen hem. 
Ja det var en väldigt kort beskrivning. Vi hade s kul, en dag med mycket skratt och nervositet inför sändningen ;)
Nu ska jag sätta mig och redigera bilderna och sedan ladda upp dem här :) 
-->HÄR<-- klickar ni om ni vill se våran sändning. Alla var jätte duktiga förutom jag :(






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback