Riktigt dödar pass!

Jag är as trött nu ! Vi körde först axlar, jag la på mer än vad jag brukar men klarade det. Så korde vi typ 3 olika axel övningar. 
Sen körde mage. Vi började med att typ ha vikter så stär man på knä och trycker neråt.
Efter den körde jag(bara jag, dem andra typ tänkte medans) 2 set "crusher". Sen körde vi situps med benen i 90° med vikt över huvudet. Efter den övningen så tränade vi sidmag musklerna med vikt så sidan så typ böjer man sig fast snett. Jag vet att jag borde veta vad övningarna heter men det gör jag inte ;)
Sen till sist körde vi ut oss med att typ trycka upp benen i luften från en bänk (liggandes på rygg med rumpan utanför bänken)
Efter det så kunde jag knappt andas för att jag var så trött i magen.
Duschade nyss och så tänkte jag försöka ta några bilder att ha till det här inlägget.
Fick försöka några gånger. 
Försök 1: Helt stängda ögon för att jag blinkade...

Försök 2: lite halvt stängda ögon för at tjag blinkade IGEN... Sen ser jag ju jävligt nöjd ut också xD Haha

Försök 3: Vart inte heller så speciellt bra, men den fick duga för jag orkade inte hålla på att ta kort hela kvällen!
Nu borde ni vara jävligt tacksama när jag har bjudit på 3 fula bilder på mig själv bara för er skull! ;)
Kolla bara mitt hår xD, helt nyduschat o allt ... Usch, men aja!
 
( P.S. Mitt munsår är borta men nu återstår bara skårpor. De försvinner nog snart :) )
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback