Ny design, vad tycker ni?

Fett glad nu, Amanda har suttit och hjäpt mig med min blogg design typ sen 9.
Är nästan klara men nu har amanda somnat här bredvid ;)
Det ändra som är kvar att fixa är att kommetars grejerna är rosa. 
Men det får vi ta en annan dag om det äns går att ändra! :)
Godnatt allesamman :)
Lämna jätte gärna lite feedback på designen! (y)
Och när du läser det här Amanda, tack så jätte mycket för hjälpen! ;)





Hehe varsågod :P Och när jag hade vaknat, så sov du! Ville inte väcka dig för du sov så sött, så jag gick hem :P! haha

2012-11-24 ª 01:37:52

okej :)
Tack detsamma!
härligt! jo det är bara bra med mig :)

2012-11-24 ª 10:30:50

din design blev jätte fin ;)

2012-11-26 ª 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback