Min dag

Efter skolan så gick jag till fritids, hade inte varit där på typ 2 veckor så saknade dem as mycket.
Klockan kvart i 4 så gick jag hem (var där i ca 1 timme) skulle egenligen dit imorrn så gick jag idag istället så kanske ska dit imorrn med ;) 
Sen vid 5 så åkte jag och Amanda ner på stan en snabbis. Det här fick jag med mig hem:
-
Inte så speciellt bra foto, taget med min tattar mobil ;)
Bytte min tröja för att armarna var olika stora! :P Så köpte jag nytt vax, har typ alltid använt urban, får se om jag någonsin kommer att byta? ;)
Min lilla Moni <3
Har nyss duschat och ska nog ta något att äta nu innan det blir försent.
Är as taggad för gym, Charlie pluggar och ska göra imorrn med. Så får se om jag gymmar själv imorrn :P 
 





hihihihi<3

2012-11-07 ª 07:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback