Jag är dina drömmar

Han gjorde den rätt bra! :) 
Jag var hemma från skolan idag! Mest bara för att jag har värsta blåsan. Men nu är det på väg att sjunka bort :D
Men även för att jag sov jätte ytligt i natt igen... Inte allst kul, vaknade flera gånger och kune typ inte omna om. Men jag ska inte klaga, kunde varit värre.
Har legat och kolla på 8 avsnitt av "Julens hjältar" för er om inte vet så är det en gammal julkalender ;)
Fett mys. Sen har jag ätit och varit ut med hunden.
Har precis börjat på lite matte. Jag ligger inte efter men vi har prov på torsdag sp jag ska plugga lite!
Bloggar nog inte igen, har liksom inget att blogga om! :P 
Kolla bara vi ihop säckat jag sitter, riktigt sjuk.. ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback