Valborg ägde

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har haft annat för mig.
Så kan jag ju säga att Amanda o Lina väntade å mig utanför, vi var lika envisa fast jag vann.
Dom kom in o hömtade mig efter typ 30 min ;) Hahah, ja jag vet att jag är en aning omogen ibland...
I måndags åkte vi upp till Torsåker. Först va det dåligt väder men sen sprack det upp o vi tände brasan.
Jag var mest med Lovisa, Sara & Louise. Sen sov jag hos Louise med dom dårå.
Vi skulle kolla på 3 filmer men efter den första (Piranah, tror jag den hette) så somnade jag & Lovisa xD
Sen imorse va det strålande väder, inte ett molm på himmeln så jag passade på att sola.
Så spelade jag kort med Sara, Lovisa & Louise.
Sen åkte vi hem. Jag duschade, kollade film.
En as läskig, The devil inside. Man blir typ äcklad av den... :P
Gjorde 2 läxor klart.
Nu ska jag sova för imorrn har vi nationella i matte :'( Håll tummarna aå att jag får g eller högre...
Natti!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback